مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 14:052020-12-07دانش

دانشجویان دانشگاه تبریز در مسابقات بین المللی دانشجویی ریاضی رتبه دوم کسب کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی دانشجویی ریاضی 2020- IMC تیم دو نفره ریاضی دانشگاه تبریز متشکل از آرمان شیردل دانشجوی رشته آمار و عرفان معصومی دانشجوی رشته علوم کامپیوتر به سرپرستی کمال عزیزی با کسب یک مدال .

- دانشجویان دانشگاه تبریز با کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره موفق به کسب رتبه تیمی دو کشوری در مسابقات بین المللی دانشجویی ریاضی 2020- IMC شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی دانشجویی ریاضی 2020- IMC تیم دو نفره ریاضی دانشگاه تبریز متشکل از آرمان شیردل دانشجوی رشته آمار و عرفان معصومی دانشجوی رشته علوم کامپیوتر به سرپرستی کمال عزیزی با کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره موفق به کسب رتبه تیمی دو کشوری در مسابقات بین المللی دانشجویی ریاضی 2020- IMC شدند.

گفتنی است، مسابقات IMC از معتبرترین مسابقات بین المللی ریاضی در سطح دانشجویی است که همه ساله تیم هایی از برترین دانشگاه های جهانی در موسسه IMC دانشگاه کالج لندن به رقابت می پردازند.

لازم به ذکر است، بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی دانشجویی ریاضی 2020- IMC با شرکت 546 دانشجو در قالب 96 تیم از دانشگاه های مختلف جهانی برگزار شد که از کشورمان تیم های از دانشگاه های تبریز، صنعتی امیر کبیر، خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دانشگاه تبریز در مسابقات بین المللی دانشجویی ریاضی رتبه دوم کسب کردند

دانشجویان دانشگاه تبریز در مسابقات بین المللی دانشجویی ریاضی رتبه دوم کسب کردند