مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 14:352020-12-07اقتصادي

مساعدت 18 میلیارد تومانی خیرین در رزمایش همدلی


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه 18 میلیارد تومان در رزمایش ایران همدل به نیازمندان مساعدت شده است، گفت: در طرح حاج قاسم سلیمانی کمک ها تخصصی خواهد بود.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس آمارهای موجود در مرحله اول و دوم اجرای رزمایش ایران همدل از طریق مراکز نیکوکاری استان زنجان، بیش از 18 میلیارد و 77 میلیون تومان به صورت کمک های نقدی و غیر نقدی در قالب بسته های معیشتی و بهداشتی، نذر و قربانی، تولید و توزیع ماسک و.

به نیازمندان استان ارائه خدمت شده است.

 مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به کارکردهای خوب مراکز نیکوکاری در حوزه رسیدگی به خانواده های مورد حمایت و سایر اقشار نیازمند، گفت: مراکز نیکوکاری به عنوان تشکل های مردمی زیر نظر این نهاد با بهره گیری از ظرفیت های مردمی نقش آفرینی موثری در حوزه خدمت رسانی به نیازمندان داشته و فعالیت آنها موجب همدلی و احیای مسئولیت های اجتماعی در جامعه شده است.

وی  با اشاره به اینکه فعالیت های داوطلبانه مردمی از طریق مراکز نیکوکاری منسجم تر شده و  با هم افزایی انجام شده اثربخشی خدمات به نیازمندان را ارتقا می دهد، افزود: در سایه حضور و مشارکت مطلوب خیران، تشکل ها و مجامع در برنامه های اجرایی این نهاد از طریق مراکز نیکوکاری شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساعدت 18 میلیارد تومانی خیرین در رزمایش همدلی

مساعدت 18 میلیارد تومانی خیرین در رزمایش همدلی