مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 14:552020-12-07سياسي

ایستادگی ملت سوریه موجب تقویت جبهه مقاومت و از بین رفتن توطئه دشمنان شد


مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: مقاومت و ایستادگی ملت سوریه موجب گردید تا محور مقاومت در منطقه تقویت گردیده و طرح ها وخواب شوم دشمنان به ویژه برای ملت سوریه نقش بر آب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و فیصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه در دیدار عصر امروز 17 آذرماه دیدار و درباره موضوعات منطقه ای و روابط دو جانبه به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

ولایتی در این دیدار ضمن ادای احترام به مرحوم ولید معلم وزیر خارجه سابق سوریه، با تاکید بر مقاومت و ایستادگی ملت بزرگسوریه در برابر بدخواهان و دشمنان گفت: این مقاومت و ایستادگی موجب گردید تا محور مقاومت در منطقه تقویت گردیده و طرح ها وخواب شوم دشمنان به ویژه برای ملت سوریه نقش بر آب شود.

مشاور مقام معظم رهبری بر توسعه روابط دو جانبه تاکید کرد و افزود: روابط راهبردی میان دو کشور روز به روز در حال تقویت می باشدو این روند تامین  کننده منافع دو کشور است که باید با جدیت دنبال گردد.

وی تأکید کرد: بدون تردید سوریه نقش اساسی و تعیین کننده ای در جبهه مقاومت دارد و برای ایفای این نقش بهای سنگینی را پرداخته،هر چند که امروز بیش از هر زمان دیگری با آگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی ملت سوریه موجب تقویت جبهه مقاومت و از بین رفتن توطئه دشمنان شد

ایستادگی ملت سوریه موجب تقویت جبهه مقاومت و از بین رفتن توطئه دشمنان شد