مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 19:102020-12-07پزشكي

«تحریم ها» واکسن کرونا را از دسترس ایرانیان دور خواهد کرد؟!


«ایران در مسائل مرتبط با دارو و درمان تحریم نیست»؛ این شعاری است که به کرات از سردمداران برخی کشور ها شنیده شده و بعضی از هموطنان مان هم آگاهانه یا ناآگاهانه بر صحتش تاکید دارند، - البته بعد از شیوع ویروس کرونا و اعلام وضعیت دنیاگیری (پاندمی) بیماری کووید 19، تحریم ها در چند نوبت گریبان ایرانیان را گرفت که از جمله آن ها خریداری محموله ای از ماسک در روز های ابتدایی شیوع بیماری در کشورمان در اروپا بود که به رغم نهایی شدن، مجوز انتقالشان به ایران زیر پا گذاشته شد.

شروع مسیری که بعد به تحریم کیت تشخیص کرونا و تحریم رپیدتست هم رسید و حالا با مانع تراشی در یک پروژه بین المللی پی گرفته می شود.

درباره پروژه کواکس سخن می گوییم که متولی اجرایش سازمان بهداشت جهانی است و هدف از آن، توزیع عادلانه واکسن میان همه کشور های جهان است چراکه بر همگان مسجل شده که مبارزه با کرونا تنها زمانی موفق خواهد بود و به سرانجام می رسد که در همه جای جهان پی گرفته شود وگرنه محتوم به شکست است.

شکستی که تحریم های ظالمانه علیه کشورمان در مسیر تحقق آن گام بر می دارد! اتفاقی که با یک دو دو تای ساده قابل تحلیل به نظر می رسد چراکه می دانیم شیوع ویروس کرونا از یک نفر در کل جهان شروع شده و لاجرم پایانش زمانی است که حتی یک نفر به این ویروس مبتلا نباشد؛ چه یک نفر از شهرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تحریم ها» واکسن کرونا را از دسترس ایرانیان دور خواهد کرد؟!

«تحریم ها» واکسن کرونا را از دسترس ایرانیان دور خواهد کرد؟!