مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 19:152020-12-07سياسي

پیاده محوری رویکرد مدیریت شهری شهر جهانی/یزد شهر بی دفاع در برابر بارندگی


رییس کمیسیون عمران شورای شهر یزد گفت: از ابتدای فعالیت شورای پنجم، پیاده محوری به عنوان یک اصل اساسی و رویکرد جدی مدنظر قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن عباسی هرفته، روز دوشنبه در نشست خبری ستاد مناسب سازی شهری به میزبانی بهزیستی یزد با اشاره به ضرورت دسترس پذیر شدن یزد برای همه اقشار به ویژه معلولان اظهار داشت: تلاش ما اجرای طرح های مختلف هم در زمینه پیاده راه سازی و هم مناسب سازی معابر شهر جهانی بوده است.

وی عنوان کرد: در چنین شهری، اولویت مدیریت شهری احداث پل زیرگذر و روگذر نیست بلکه تلاش ما سامان دادن به وضعیت معابر و فراهم آوردن شرایطی است که همه عابران حتی معولان جسمی حرکتی، نابینایان، ناشنوایان و .

بتوانند به راحتی در سطح شهر تردد کنند.

عباسی هرفته عنوان کرد: یزد از چند سال پیش در حوزه گردشگری پیشرفت های جدی و چشمگیری داشته و اغلب گردشگران خارجی نیز و حتی گردشگران داخلی، بعد از دوران بازنشستگی یزد را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند بنابراین شهری که عنوان شهر جهانی را به خود اختصاص داده، باید برای همه اقشار از جمله سالمندان دسترس پذیر باشد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: یکی از تعهدات ما در پروتکل های شهر جهانی، دسترس پذیر شدن شهر بوده و موظف هستیم فعالیت های عمرانی شهر را به این سمت سوق بده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده محوری رویکرد مدیریت شهری شهر جهانی/یزد شهر بی دفاع در برابر بارندگی

پیاده محوری رویکرد مدیریت شهری شهر جهانی/یزد شهر بی دفاع در برابر بارندگی