مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 21:002020-12-07سياسي

سرنخ تغییر را در مسأله کنکور گم کرده ایم/ کنکور مسأله ای ساده نیست


مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کنکور مسأله ای ساده نیست، گفت: اگر کنکور، یک مسأله ساده تصور شود، راه حل ساده هم برای آن توصیه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، آیین رونمایی از شماره هفتم نشریه تأملات رشد مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام با محوریت مسأله کنکور و ارائه پیشنهادیه تغییر نظام سنجش و پذیرش دانشجو، با حضور علی زرافشان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، محمدصادق تراب زاده سردبیر تخصصی این شماره نشریه تأملات رشد با اشاره به فرآیند پژوهش صورت گرفته طی یک سال گذشته جهت ارائه ایده ای برای تغییر در نظام پذیرش و سنجش دانشجو در قالب نشریه تأملات رشد گفت: کوشش شد با بررسی تمام مستندات موجود، گفت وگو با برخی از کارشناسان و نخبگان و ذینفعان و بررسی انواع گزارش های کارشناسی به مسأله کنکور که از 1348 در کشور ما تبدیل به یک مسأله اجتماعی پیچیده شده است، بستری را جهت ارائه پیشنهادیه خط مشی جایگزین کنکور جهت حرکت به سمت حل این مسأله فراهم آوریم.

وی با اشاره به فراز و فرودهای مختلف قوانین حوزه سنجش و پذیرش دانشجو در کشور طی سال های گذشته از حضور دستگاه های متعدد سیاست گذار و تصمیم گیر در حوزه مسأله کنکور یاد کرد و افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی،کمسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، وزارت علوم، وزارت آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنخ تغییر را در مسأله کنکور گم کرده ایم/ کنکور مسأله ای ساده نیست

سرنخ تغییر را در مسأله کنکور گم کرده ایم/ کنکور مسأله ای ساده نیست