مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 21:452020-12-07ورزشي

دور کردن مردم از دغدغه ها حتی برای یک ساعت ارزشمند است


کامران تفتی که اجرای مسابقه اتومبیلرانی «دست فرمون» را در شبکه نسیم عهده دار است، درباره این برنامه گفت: در این شرایط اقتصادی با وجود شیوع ویروس کرونا برنامه های آمیخته با هیجان و چالش مردم را از فضایی که در آن هستند برای ساعتی دور می کند.

- کامران تفتی که اجرای مسابقه اتومبیلرانی دست فرمون را در شبکه نسیم عهده دار است، درباره این برنامه گفت: در این شرایط اقتصادی با وجود شیوع ویروس کرونا برنامه های آمیخته با هیجان و چالش مردم را از فضایی که در آن هستند برای ساعتی دور می کند.

این ویژگی برای من ارزشمند است و فکر می کنم مسیری که با گروه حرفه ای دست فرمون طی می کنم با این نیت است که مردم را ساعتی از دغدغه ها فارغ کنیم.

تفتی درباره دلایل حضور خود در فصل دوم مسابقه دست فرمون به ایسنا گفت: دست فرمون یکی از سخت ترین، چالشی ترین و بزرگترین برنامه های تلویزیون است.

کار کردن در 14 هزار متر دکور و چهار استودیوی متفاوت، خود به اندازه کافی چالش برانگیز و جذاب بود که من قبول کنم در این فضا حضور داشته باشم.

ضمن اینکه عشق به ماشین و موتورسواری از کودکی در من بوده است.

قرار گرفتن در اتمسفر این برنامه، نوع کارگردانی مسعود صنم، دکور، تغییرات قابل توجهی که در فصل دوم مسابقه ایجاد شد، همگی دلیلی بود برای آنکه در دست فرمون حضور داشته باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور کردن مردم از دغدغه ها حتی برای یک ساعت ارزشمند است

دور کردن مردم از دغدغه ها حتی برای یک ساعت ارزشمند است