مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 00:002020-12-07بين الملل

انگلیس: همچنان گوایدو را رییس جمهور ونزوئلا می دانیم


وزیر امور خارجه انگلیس در اظهاراتی مداخله جویانه گفت نتیجه انتخابات پارلمانی ونزوئلا را به رسمیت نمی شناسد و همچنان رهبر مخالفان دولت کاراکاس را رییس مجمع ملی و رییس جمهور موقت این کشور می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، دومینیک راب وزیر امور خارجه انگلیس روز دوشنبه در اظهاراتی مداخله جویانه گفت، این کشور نتیجه انتخابات پارلمانی ونزوئلا را به رسمیت نمی شناسد.

راب در پیامی توییتری مدعی شد: با توجه به پر عیب و نقص بودن انتخابات 6 دسامبر، بریتانیا مشروعیت مجمع ملی جدید ونزوئلا را به رسمیت نمی شناسد .

وزیر امور خارجه انگلیس افزود: همچنان خوان گوایدو را به عنوان رییس مجمع ملی و رییس جمهور موقت قانونی ونزوئلا به رسمیت می شناسیم .

او در ادامه پیام توییتری خود بیانیه وزارت امور خارجه انگلیس در واکنش به انتخابات روز گذشته ونزوئلا را الصاق کرد که در آن ادعا شده: انتخابات مجمع ملی ونزوئلا در تاریخ 6 دسامبر آزاد و عادلانه نبوده و ضوابط بین المللی مورد قبول را رعایت نکرده است .

در این بیانیه آمده است، باید انتخابات ریاست جمهوری و مجمع ملی ونزوئلا مجدداً و به صورت عادلانه و آزاد و با نظارت موثر اجرا شود.

نتایج اولیه انتخابات پارلمانی ونزوئلا حاکی از آن است که حزب نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا موسوم به حزب سوسیالیست متحد ون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس: همچنان گوایدو را رییس جمهور ونزوئلا می دانیم

انگلیس: همچنان گوایدو را رییس جمهور ونزوئلا می دانیم