مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 03:402020-12-08سياسي

آخرین وضعیت آبگرفتگی معابر خوزستان / عملیات پاکسازی آغاز شده است


محمد احمدزاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های بندرماهشهر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص آخرین وضعیت آبگرفتگی معابر گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های بندرماهشهر گفت: آبگرفتگی معابر بندرماهشهر و بند امام خمینی(ره) و شهر چمران فروکش کرده و اکنون نیروهای جهادی مشغول انجام عملیات پاکسازی منازل مسکونی هستند.

محمد احمدزاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های بندرماهشهر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص آخرین وضعیت آبگرفتگی معابر گفت: در پی بارندگی های اخیر، معابر بندرماهشهر و بند امام خمینی (ره) و شهر چمران دچار آبگرفتگی شدید شدند.

احمدزاده افزود: با توجه به اینکه شبکه فاضلاب این مناطق مشکلاتی دارند و اصلاحات مربوطه صورت نگرفته، آبگرفتگی معابر اتفاق افتاده و در نتیجه آن مخلوط آب و فاضلاب وارد منازل مسکونی مردم شده است.

مسئول بسیج دانشجویی بندرماهشهر ابراز کرد: وضعیت آبگرفتگی معابر شهر چمران به تبع بهتر از سایر مناطق بوده و امدادرسانی ها در این شهر صورت گرفته و تیم های جهادی دانشجویی هم برای پاکسازی منازل مسکونی، به مردم کمک کردند.

وی گفت: آبگرفتگی در بندر امام و بندرماهشهر نیز فروکش کرده و به همت نیروهای جهادی و مردم، تخلیه آب از منازل صورت گرفته و اکنون نیروهای جهادی دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت آبگرفتگی معابر خوزستان / عملیات پاکسازی آغاز شده است

آخرین وضعیت آبگرفتگی معابر خوزستان / عملیات پاکسازی آغاز شده است