مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 05:002020-12-08دانش

برگزاری همایش هفته فیزیک در دانشگاه بوعلی سینا


انجمن علمی دانشجویی فیزیک دانشگاه بوعلی سینا به مناسبت هفته فیزیک همایشی را با حضور اساتید فیزیک از سراسر کشور به صورت مجازی برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی فیزیک دانشگاه بوعلی سینا به مناسبت هفته فیزیک همایشی را با حضور اساتید فیزیک از سراسر کشور به صورت مجازی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این همایش طی روزهای 22 تا 27 آذر برگزار می شود و در آن دکتر وحید کریمی پور از دانشگاه صنعتی شریف، دکتر سهراب راهوار از دانشگاه صنعتی شریف، دکتر فرهاد اردلان از IPM ، دکتر سید اکبر جعفری از دانشگاه صنعتی شریف، دکتر افشین منتخب از دانشگاه شیراز، دکتر فرشید محمد رفیعی از تحصیلات تکمیلی زنجان، دکتر فائقه حاجی زاده از تحصیلات تکمیلی زنجان و دکتر ابراهیم کریمی از دانشگاه ottawa به صحبت می پردازند.

شنبه 22 آذر ساعت 16 تا 18 دکتر سهراب راهور با موضوع امواج گرانشی و آشکارسازی آن ها صحبت می کند، یکشنبه 23 آذر ساعت 13 تا 16 دکتر فرهاد اردلان درباره پژوهش فیزیک در ایران مطالبی را بیان می کند و دوشنبه 24 آذر ساعت 15 تا 17 دکتر سیداکبر جعفری درباره هندسه فضاـ زمان در فیزیک حالت جامد سخنرانی خواهد داشت.

سه شنبه 25 آذر ساعت 14 تا 16 بحرانیت و سیستم های پیچیده محور صحبت های دکتر افشین منتخب است و ساعت 16 تا 18 دکتر فرشید محمدرفیعی درباره ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش هفته فیزیک در دانشگاه بوعلی سینا

برگزاری همایش هفته فیزیک در دانشگاه بوعلی سینا