مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 05:102020-12-08پزشكي

شیوع کرونا در 3 شهر چهارمحال و بختیاری افزایشی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: بروز بیماری کرونا طی 2تا 3روز گذشته نسبت به روزهای قبل در 3شهر فارسان، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: بروز بیماری کرونا طی 2تا 3روز گذشته نسبت به روزهای قبل در 3شهر فارسان، فرخشهر و هفشجان افزایش داشته است و در صورت عدم توجه ، این شهرها می توانند تبدیل به کانون بحران شوند.

مجید شیرانی 18 آذرماه با اعلام این خبر به رسانه های چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: پیش از اعمال محدودیت ها با کاهش تجمعات و دورهمی ها و پس از اعمال محدودیت ها با توجه ویژه مردم به رعایت پروتکل ها، سیر فزاینده بیماری کرونا متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه ورود بیماران به بیمارستان ها کاهش داشته است، افزود: حدود 25 تا 30 درصدی بستری بیماران در مراکز درمانی کاهش داشته است لذا انتظار می رود طی این هفته و هفته آینده شاهد کاهش تعداد فوتی های ناشی از کرونا در استان باشیم.

شیرانی با بیان اینکه ثبات نسبی در شیوع بیماری کرونا شکننده است و حفظ این روند نیازمند تلاش همگانی و برای پیشگیری از رشد تصاعدی میزان ابتلا است، تصریح کرد: حملات به ویروس کرونا در اصطلاح ورزشکاران باید ضربتی و پر دامنه تر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا در 3 شهر چهارمحال و بختیاری افزایشی است

شیوع کرونا در 3 شهر چهارمحال و بختیاری افزایشی است