مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 05:202020-12-08اقتصادي

بومی سازی سیستم پایش صنعتی برق از سوی دانش بنیان ها


سیستم پایش صنعتی که جزو اقلام تحریمی است و نقش مهمی در کنترل فرایندهای برق نیروگاه ها و مراکز مهم دارد، از سوی یکی از شرکت های دانش بنیان بومی سازی شد.

- سیستم پایش صنعتی که جزو اقلام تحریمی است و نقش مهمی در کنترل فرایندهای برق نیروگاه ها و مراکز مهم دارد، از سوی یکی از شرکت های دانش بنیان بومی سازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرام کیخایی، رییس هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان گفت: با توجه به تحریم های اعمال شده علیه صنایع، مصمم شدیم تا دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز کشور را بومی سازی کنیم و یکی از تجهیزات بسیار ضروری، سیستم پایش و مونیتورینگ صنعتی برق است که به دلیل اعمال تحریم ها، فروش آن به کشور ممنوع شد.

وی با بیان اینکه این دستگاه در کنترل فرایندهای صنعتی و برق نیروگاه ها و مراکز صنعتی نقشی کلیدی ایفا می‎کند، اظهار کرد: حتی پیش از تحریم ها، زمانی که کارشناسان شرکت های ایتالیایی و آلمانی به مجموعه فولادسازی ما آمدند تا این سیستم را نصب کنند، اجازه ندادند کسی در نیروگاه و محدوده نصب دستگاه حضور داشته باشد.

کیخایی با اشاره به تحقیقات انجام گرفته در این مجموعه، گفت: طرح بومی سازی این دستگاه و نرم افزار آن به کمیته مراکز رشد دانشگاه فرودسی ارائه شد و این شرکت توانست با استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه، این محصول را بومی سازی کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی سیستم پایش صنعتی برق از سوی دانش بنیان ها

بومی سازی سیستم پایش صنعتی برق از سوی دانش بنیان ها