مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-08سياسي

مجلس باید در چارچوب اختیاراتش در دولت تحرک ایجاد کند


برخی از نمایندگان مجلس یازدهم معتقدند مجلس قبلی نتوانسته باعث ایجاد تحرک در دولت شود، خب الان خودشان این کار را انجام دهند و برای دولت ریل گذاری مناسب انجام دهند و اشکالات موجود را رفع کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک نماینده پیشین مجلس گفت: برخی از نمایندگان مجلس یازدهم معتقدند مجلس قبلی نتوانسته باعث ایجاد تحرک در دولت شود، خب الان خودشان این کار را انجام دهند و برای دولت ریل گذاری مناسب انجام دهند و اشکالات موجود را رفع کنند.

سعید باستانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص ارزیابی عملکرد شش ماهه مجلس یازدهم اظهار کرد: این مجلس از طرفی بر اساس مشکلات معیشتی مردم شکل گرفت و از طرفی دیگر بروز فسادهای گوناگون و عدم شفافیت در شکل گیری این مجلس دخیل بود.

اما نکته مهم تر از همه آن بود که افرادی که در حال حاضر در مجلس یازدهم مشغول به کار هستند، تا پیش از روی کار آمدن، از ناکارآمدی مجلس دهم و مماشات و همراهی آن با دولت، صحبت می کردند.

وی به طرح شفافیت آرا نمایندگان اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه نمایندگان مجلس یازدهم وعده داده بودند که تصویب این طرح را در اولویت خود قرار خواهند داد، اما هنوز پس از 6 ماه خبری از تصویب آن نیست و معلوم هم نیست که در عمل چه چیزی از این طرح به دست بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس باید در چارچوب اختیاراتش در دولت تحرک ایجاد کند

مجلس باید در چارچوب اختیاراتش در دولت تحرک ایجاد کند