مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-08بين الملل

بلینکن: بایدن مخالف طرح الحاق است/ کمک به تشکیلات خودگردان ازسر گرفته می شود


وزیر خارجه پیشنهادی جو بایدن، رییس جمهورمنتخب آمریکا تاکید کرد که بایدن حامی راه حل دو کشوری است و آن را تنها راه تحقق خواسته های مشروع طرفین فلسطینی و اسراییلی می داند.

- وزیر خارجه پیشنهادی جو بایدن، رییس جمهورمنتخب آمریکا تاکید کرد که بایدن حامی راه حل "دو کشوری" است و آن را تنها راه تحقق خواسته های مشروع طرفین فلسطینی و اسراییلی می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه پیشنهادی جو بایدن اظهار داشت که رییس جمهور منتخب از طرفین فلسطینی و اسراییلی خواهد خواست از مبادرت به هرگونه اقدام یکجانبه ای که موجب ایجاد مانع بر سر راه بازگشت به راه حل تشکیل دو کشور شود، اجتناب ورزند.

بلینکن همچنین تصریح کرد که بایدن کمک به تشکیلات خودگردان را ازسرخواهد گرفت و کنسولگری آمریکا در قدس شرقی را هم بازگشایی خواهد کرد و به موجب قانون تیلور فورس کمک هایی بشردوستانه و اقتصادی را به فلسطینیان ارائه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد که رییس جمهور منتخب آمریکا مخالف طرح الحاق کرانه باختری به رژیم صهیونیستی است و تلاش خواهد کرد تا بین طرفین فلسطینی و اسراییلی اعتماد برقرار کند و چنین امری هرچند زمان بر خواهد بود، اما شانس موفقیت آن بسیار بالاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن: بایدن مخالف طرح الحاق است/ کمک به تشکیلات خودگردان ازسر گرفته می شود

بلینکن: بایدن مخالف طرح الحاق است/ کمک به تشکیلات خودگردان ازسر گرفته می شود