مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-08اقتصادي

خودکفایی کامل ایران در تولید واگن باری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید رسولی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید داخل و با توجه به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید، - معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تست نهایی چرخ منوبلوک تولید داخل انجام و ساخت تجاری و انبوه این چرخ تایید شد، گفت: با تولید این چرخ برای اولین بار در کشور و همچنین تولید ترمز برای اولین بار، در تولید واگن باری از این پس 100 درصد خودکفا شدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید رسولی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید داخل و با توجه به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید، تفاهم نامه خرید 500 عدد چرخ منوبولک تولید داخل مربوط به واگن باری امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی در ساختمان راه آهن به امضا می رسد.

وی افزود: این چرخ در واگن های باری استفاده می شود و تولیدکننده داخل برای اولین بار در کشور نسبت به تولید این چرخ اقدام کرده است.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: 26 هزار دستگاه انواع واگن باری در کشور داریم که 16 هزار دستگاه از این واگن ها، اروپایی ها است که این چرخ های منوبلوک برای این واگن ها مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی کامل ایران در تولید واگن باری

خودکفایی کامل ایران در تولید واگن باری