مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-08دانش

مراکز مشاوره دانشجویی استان های آسیب خیز کشور حمایت می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، جلسه مدیران مراکز مشاوره منطقه پنج کشوری با حضور مجید صفاری نیا مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، - مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان تاکید کرد: دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از مراکز مشاوره دانشجویی استان های آسیب خیز کشور و فعالیت های آنان حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، جلسه مدیران مراکز مشاوره منطقه پنج کشوری با حضور مجید صفاری نیا مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، به میزبانی مرکز مشاوره دانشگاه کردستان به صورت مجازی برگزار شد.

صفاری نیا در این نشست مجازی گفت: شرایط کرونایی علاوه بر پیامد های سلامت جسمی، اقتصادی و اجتماعی آثار روان شناختی نیز به دنبال دارد و نیازمند مداخلات روان شناسی است.

وی افزود: غیر حضوری شدن آموزش و دوری دانشجویان از محیط کلاس، اساتید و همکلاسی های خود، رویه جدید ارزشیابی و امتحانات و مسایلی از این قبیل ممکن است در دانشجویان درجاتی از اضطراب و اقسردگی را ایجاد کند که کمک گرفتن از مشاور در این مرحله بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز مشاوره دانشجویی استان های آسیب خیز کشور حمایت می شوند

مراکز مشاوره دانشجویی استان های آسیب خیز کشور حمایت می شوند