مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-08اقتصادي

پلمب 29 واحد خبازی در مازندران/ 290 نانوایی اخطار گرفتند


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: پس از یک هزار و 250 مورد بازرسی در یک ماه گذشته تعداد 29 واحد خبازی در استان پلمب شدند و تعداد 290 مورد اخطار به واحدهای خبازی داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، طرح ویژه استانی ستاد نظارت بر نانوایی ها عصر امروز با حضور مسؤولان اداره غله مازندران، اداره صنعت، معدن، تجارت و اتحادیه خبازان در این شهرستان اجرا شد تا از واحدهای مختلف خبازی و نانوایی ها بازدید لازم انجام شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل اظهار کرد: در روزهای مختلف سال بازرسی و بازدید از واحدهای خبازی برای ارائه نان مطلوب، باکیفیت و بهداشتی انجام می شود زیرا نان قوت قالب مردم است و همه اقشار جامعه بر سر سفره های خود از نان این برکت الهی استفاده می کنند.

عباس علی وفایی نژاد با اشاره به اینکه بازدیدها در ایام شیوع ویروس کرونا بیشتر از گذشته است، افزود: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر واحدهای خبازی عصر امروز در شهرستان آمل اجرا شده و این طرح با رویکرد رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با کرونا انجام شد.

وی با اعلام همکاری اداره غله مازندران، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، شبکه بهداشت و درمان شهرستان ها، اداره صمت، بازرسان فرمانداری و اتحادیه خبازان در طرح تشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 29 واحد خبازی در مازندران/ 290 نانوایی اخطار گرفتند

پلمب 29 واحد خبازی در مازندران/ 290 نانوایی اخطار گرفتند