مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 06:402020-12-08بين الملل

شمخانی: جهان بدون رژیم صهیونیستی امن تر خواهد شد


دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار وزیر خارجه سوریه گفت: آنهایی که مشغول عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند فرجامی بهتر از قذافی و عمر البشیر نخواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار وزیر خارجه سوریه گفت: دولتمردانی که با حقارت مشغول عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و کمک به اجرای نقشه های آمریکا در منطقه هستند، فرجامی بهتر از قذافی و عمر البشیر نخواهند داشت.

فیصل المقداد وزیر امور خارجه جدید سوریه که یکشنبه شب به تهران سفر کرد، صبح امروز (یک شنبه) با دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و درباره مسائل دوجانبه منطقه ای و بین المللی گفتگو کرد.

در این دیدار شمخانی با اشاره به سطح عالی روابط راهبردی ایران و سوریه و با تمجید از نقش مهم و ممتاز این کشور در مقاومت منطقه ای علیه اشغالگری و توسعه طلبی رژیم صهیونیستی بر ضرورت استمرار و گسترش روابط تهران - دمشق تأکید کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا با حضور در سوریه به دنبال غارت نفت سوریه، حفظ امنیت رژیم صهیونیستی و تقویت و گسترش هسته های تروریستی داعش در منطقه است، تصریح کرد: باید به حضور شرارت آمیز آمریکا در منطقه پایان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمخانی: جهان بدون رژیم صهیونیستی امن تر خواهد شد

شمخانی: جهان بدون رژیم صهیونیستی امن تر خواهد شد