مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-08بين الملل

وزیر خارجه صهیونیست بایدن را بشناسید + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، آنتونی بلینکِن، چهره دموکرات شناخته شده سیاست خارجی آمریکا، یکی از معماران برجام در دولت اوباما و یکی از حامیان سرسخت مداخله نظامی آمریکا در سوریه، - وی در سال های زندگی خود در پاریس به شدت تحت تأثیر سخنان همسر مادر خود یعنی ساموئل پیزار قرار گرفته است و دائماً داستان های او را از اردوگاه های آشویتس و داخائو مرور کرده است؛ پیزار در این باره در یک مصاحبه چنین می گوید: [آنتونی] می خواست همه چیز را بداند.

با تمام رویدادهای دوران جوانی من همذات پنداری می کرد و من فکر می کنم او را تحت تأثیر قرار دادم و بُعد و نگاه دیگری را نسبت به جهان به او بخشیدم و به او نشان دادم که چه اتفاقی افتاده است.

لذا عجیب نیست که این روزها او نسبت به گازهای سمی در سوریه احساس نگرانی کند، چراکه ناخودآگاه به یاد گاز سمی ای می افتد که کل خانواده مرا از میان برد .

شکی نیست که رویکردهای آتی وی در قبال اسراییل و مسائل مهم منطقه خاورمیانه، از جمله سوریه، لیبی، عراق، ایران و.

به شدت تحت تأثیر این آموزه های صهیونیستی است.

همان طور که در ادامه خواهیم دید، وی در حمایت از ایده های صهیونیستی با اتکا بر توان نظامی، سیاسی و مالی آمریکا بسیار سرسختانه و قاطع موضع می گیرد و برای دفع خطرات احتمالی ایران علیه صهیونیست ها به حضور پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه صهیونیست بایدن را بشناسید + عکس

وزیر خارجه صهیونیست بایدن را بشناسید + عکس