مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-08پزشكي

هشدار یک مسئول بهداشت و درمان در خصوص دورهمی های خانوادگی


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با تأکید بر شکننده بودن وضعیت شهرهای دارای وضعیت نارنجی، گفت: دورهمی های خانوادگی وضعیت را قرمز می کند.

- زحمات بی دریغ پرستاران و کادر درمان بخش کرونای بیمارستان پنجم آذر گرگان.

عکس: خبرگزاری صداوسیما، سید جواد میرحاجی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: همه شهرهای دارای وضعیت نارنجی شرایط یکسان ندارند و وضعیت برخی شهرها مانند بیرجند شکننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایسنا، محمد دهقانی فیروزآبادی، دوشنبه شب 17 آذر درباره آخرین وضعیت مخاطره شیوع ویروس کرونا در خراسان جنوبی گفت: در شهرستان بیرجند با مقدار مختصر بیماران بستری باز هم به وضعیت قرمز بر می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به اتفاقات خوبی که افتاد و همراهی مردم و رعایت اصناف در هفته های اخیر، رنگ بندی ما در آینده نزدیک شرایط بهتری را هم خواهد داشت.

دهقانی ادامه داد: براساس رنگ بندی جدید، 9 شهرستان در وضعیت نارنجی (پرخطر) و 2 شهرستان در وضعیت زرد (متوسط خطر) قرار دارند و در حال حاضر هیچ شهرستان قرمز (خیلی پرخطر) در این استان وجود ندارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: اما رنگ بندی نارنجی به این معنا نیست که همه شهرستان ها وضعیت خوبی دارند و وضعیت نگران کننده نیست بلکه با تغییر مختصر ممکن است بلافاصله برخی شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار یک مسئول بهداشت و درمان در خصوص دورهمی های خانوادگی

هشدار یک مسئول بهداشت و درمان در خصوص دورهمی های خانوادگی