مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-08اقتصادي

سهم بوشهر از اعتبارات نفت و گاز باید مازاد بر بودجه سالانه استان باشد


رییس محمع نمایندگان استان بوشهر گفت: سهم بوشهر از اعتبارات حوزه نفت و گاز باید مازاد بر بودجه سالانه استان باشد تا از طریق افزایش بودجه زمینه جبران عقب ماندگی‎های استان فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری صبح امروز در نشست مجمع نمایندگان استان بوشهر با مدیران اقتصادی استان اظهار داشت: باتوجه به اهمیت پروژه راه آهن بوشهر- شیراز دستگاهی مانند سازمان بنادر و دریانوردی نیز باید پیگیر این موضوع باشند چراکه بدون راه آهن خود بندر نیز متضرر می شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای راه آهن بوشهر- شیراز در سال جاری 100 میلیار تومان اعتبار پیش بینی شده که این میزان اعتبار به تنهایی جوابگوی اجرا پروژه با سرعتی قابل قبول نیست.

وی گفت: سرعت بخشی به پروژه راه آهن بوشهر- شیراز نیازمند ورود سرمایه‎گذارانی از طریق بخش خصوصی، بانک و پتروشیمی ‏ها است.

جمیری درخصوص برنامه های توسعه بندربوشهر گفت: عمق کانال دسترسی بندر بوشهر باید برای تردد کشتی های 50 هزارتنی لایروبی شود که این موضوع در نشست با مدیران کشوری به صورت مستمر پیگیری می شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه دیلم درمجلس گفت: در نشست نمایندگان استان با معاون اول رییس جمهور این موضوع پیگیری شد، آقای جهانگیری حتی عقیده داشتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم بوشهر از اعتبارات نفت و گاز باید مازاد بر بودجه سالانه استان باشد

سهم بوشهر از اعتبارات نفت و گاز باید مازاد بر بودجه سالانه استان باشد