مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-08ورزشي

تیم دسته سومی هم دست فولاد را خوانده است


پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان اینکه اکنون در دهه 50 زندگی نمی کنیم و کسی نمی تواند دور خود پیله ببندد و درون آن فرو برود، گفت: امیدوارم نکونام و کادر فنی اش از پیله خود خارج شوند.

- ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان اینکه اکنون در دهه 50 زندگی نمی کنیم و کسی نمی تواند دور خود پیله ببندد و درون آن فرو برود، گفت: امیدوارم نکونام و کادر فنی اش از پیله خود خارج شوند.

مجید باقری نیا در گفت وگو با ایسنا، در خصوص عملکرد تیم فوتبال فولاد خوزستان در بازی با تراکتور، اظهار کرد: از نظر فوتبال نتیجه گرا، تیم فولاد یک تساوی بیرون از خانه کسب کرد که از این نظر می تواند نتیجه خوبی باشد اما در شرایط فعلی فوتبال که هیچ تماشاگری در ورزشگاه ها حضور پیدا نمی کند، دیگر هیچ بازی خارج از خانه ای وجود ندارد.

بازی با تراکتور تنها بازی ای نبود که ما منتظر یک فولاد با صلابت بودیم که در نهایت نیز محقق هم نشد.

به هر حال فوتبال با صلابت و با برنامه را این روزها از فولاد نمی بینیم و شاید تنها شاخصه تیم فولاد که بتوانیم علامت مثبت روبه روی آن قرار دهیم، خط دفاع آن باشد.

فولاد در قواره یک مدعی نیست وی افزود: در مجموع نتایج کسب شده فولاد تا اینجای رقابت ها با توجه به تدارکاتی که باشگاه فولاد از پیش از حضور در لیگ بیستم برای این تیم دیده بود، تاکنون خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم دسته سومی هم دست فولاد را خوانده است

تیم دسته سومی هم دست فولاد را خوانده است