مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 08:002020-12-08اجتماعي

مشکل انتقال آب به کوهچنار به زودی برطرف می شود


به دلیل بروز سیلاب خط انتقال آب به کوهچنار با مشکلاتی مواجه شده که با هماهنگی های انجام شده طی 2 روز آینده مشکل برطرف می شود.

- علی علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه به دلیل سیلاب خط لوله انتقال آب از چشمه رنجان تخریب شده است گفت: مسیر انتقال آب از چشمه رنجان به شهر نودان و روستای چکک به طول 80 متر به دلیل سیلاب تخریب شده است.

وی با اشاره به رد شدن این لوله انتقال از دل رودخانه گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته لوله انتقال جدید تأمین شده است و در حال حل اصولی این مشکل هستیم.

علیزاده افزود: بر همین اساس مقرر شد کانالی به عمق بیش از 2 متر در کف رودخانه حفر شود و لوله جدید انتقال از این کانال و با بتن ریزی اصولی نصب شود تا شاهد اتفاقات اینچنینی به واسطه باران و سیلاب نباشیم.

فرماندار کوهچنار خاطر نشان کرد عملیات لوله گذاری و انتقال مجدد آب به نودان و روستای چکک آغاز شده است و تا حداکثر دو روز آینده به اتمام می رسد.

وی در خصوص خسارات ناشی از سیلاب در شهرستان کوه چنار گفت: متأسفانه علیرغم تمام اطلاع رسانی ها در خصوص بارندگی و سیلاب و هشدارهای اعلام شده اداره هواشناسی شاهد برخی خسارات بوده ایم که در حال تهیه گزارش از این موارد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل انتقال آب به کوهچنار به زودی برطرف می شود

مشکل انتقال آب به کوهچنار به زودی برطرف می شود