مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 08:402020-12-08ورزشي

انتقادات شدید مربی قدیمی اهواز از فولاد نکونام


پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان اینکه اکنون در دهه 50 زندگی نمی کنیم و کسی نمی تواند دور خود پیله ببندد و درون آن فرو برود، گفت: امیدوارم نکونام و کادر فنی اش از پیله خود خارج شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، مجید باقری نیا در خصوص عملکرد تیم فولاد خوزستان در بازی با تراکتور، اظهار کرد: از نظر فوتبال نتیجه گرا، تیم فولاد یک تساوی بیرون از خانه کسب کرد که از این نظر می تواند نتیجه خوبی باشد، اما در شرایط فعلی فوتبال که هیچ تماشاگری در ورزشگاه ها حضور پیدا نمی کند، دیگر هیچ بازی خارج از خانه ای وجود ندارد.

بازی با تراکتور تنها بازی ای نبود که ما منتظر یک فولاد با صلابت بودیم که در نهایت نیز محقق هم نشد.

به هر حال فوتبال با صلابت و با برنامه را این روز ها از فولاد نمی بینیم و شاید تنها شاخصه تیم فولاد که بتوانیم علامت مثبت روبه روی آن قرار دهیم، خط دفاع آن باشد.

فولاد در قواره یک مدعی نیست وی افزود: در مجموع نتایج کسب شده فولاد تا اینجای رقابت ها با توجه به تدارکاتی که باشگاه فولاد از پیش از حضور در لیگ بیستم برای این تیم دیده بود، تاکنون خوب نبوده است و این تیم با این قواره را مدعی قهرمانی نمی بینیم.

فولاد قرار است نماینده ایران و خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا باشد و انتظار می رود که با طرح و برنامه و عملکرد بهتری رو در روی حریفان قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادات شدید مربی قدیمی اهواز از فولاد نکونام

انتقادات شدید مربی قدیمی اهواز از فولاد نکونام