مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-08سياسي

حضور دانشجویان ایرانی مقیم در رقابت های قرآنی چین


رایزن فرهنگی ایران در چین با اشاره به برگزاری مسابقات مجازی قرآن کریم در چین گفت: دانشجویان ایرانی مقیم در بخش های مختلف قرائت، ترتیل، مفاهیم و تدبر در قرآن و تجربه نگاری قرآنی در این دوره از مسابقات قرآنی، - رایزن فرهنگی ایران در چین با اشاره به برگزاری مسابقات مجازی قرآن کریم در چین گفت: دانشجویان ایرانی مقیم در بخش های مختلف قرائت، ترتیل، مفاهیم و تدبر در قرآن و تجربه نگاری قرآنی در این دوره از مسابقات قرآنی، حضور یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، عباسعلی وفایی، با اعلام این خبر، افزود: مسابقات قرآنی ویژه دانشجویان ایرانی مقیم چین از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در چین و مجامع دانشجویی به صورت مجازی برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات با استقبال زیاد دانشجویان ایرانی مقیم از شهرهای مختلف سراسر چین (پکن، هانگژو، ووهان، ژنگژو، شنزن، لنجو، نانجینگ، جینان، دالیان، هانجو، شانگهای) مواجه شد.

وفایی بیان کرد: دانشجویان ایرانی مقیم چین در بخش های مختلف قرائت برادران، ترتیل خواهران، مفاهیم و تدبر در قرآن و تجربه نگاری قرآنی (تأثیر قرآن در زندگی دانشجویی خارج از کشور) به رقابت با یکدیگر پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانشجویان ایرانی مقیم در رقابت های قرآنی چین

حضور دانشجویان ایرانی مقیم در رقابت های قرآنی چین