مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-08اقتصادي

بزودی شاهد خودکفایی 100 درصدی در تولید واگن مسافری خواهیم بود


وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری جشن خودکفایی در داخلی سازی تولید 100 درصدی واگن باری، از تسری این خودکفایی به واگن مسافری در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی در مراسم رونمایی از چرخ و ترمز واگن باری تولید داخل با بیان اینکه تفکر خودباوری و رویکرد توجه به استعدادهای داخلی به یک جریان زنده و مؤمنانه تبدیل شده، گفت: امروز شاهد امضای قرارداد خرید دو محصول مهم تولید داخل در بخش ریلی هستیم که از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: امروز را روز جشن خودکفایی تولید واگن باری اعلام می کنم و از امروز هیچ وابستگی برای تولید واگن باری به خارج نداریم و جمهوری اسلامی ایران به قطب تولید واگن باری تبدیل شده است.

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه می توانیم سهمی از بازارهای جهانی در خصوص محصولات صنایع ریلی کسب کنیم، گفت: موفقیت اقتصادی ما باید از جغرافیای ایران بزرگ تر باشد و این حاصل نمی شود مگر اینکه خودباوری را متجلی کنیم.

اسلامی با اشاره به تمرکز چند شرکت دانش بنیان برای تولید چرخ و ترمز واگن باری افزود: چند شرکت دیگر هم در حال تحقیق و بررسی تولید چرخ و ترمز واگن مسافری هستند که با تکمیل تولید آنها می توانیم در حوزه تولیدات صنایع ریلی به خودکفایی برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزودی شاهد خودکفایی 100 درصدی در تولید واگن مسافری خواهیم بود

بزودی شاهد خودکفایی 100 درصدی در تولید واگن مسافری خواهیم بود