مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-08اقتصادي

یک هزار و 100 هنرمند صنایع دستی در زنجان بیمه شده اند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: یک هزار و 100 صنعتگر در استان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی حمایتی صنایع دستی و 41 نفر تحت پوشش بیمه روستایی و عشایری قرار دارند.

- امیر ارجمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از رونق فروش صنایع دستی در فضای مجاز خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تعطیلی کارگاه های صنایع دستی و کنسل شدن نمایشگاه ها در پی شیوع ویروس کرونا، تولیدات خود را در فضای مجازی به فروش گذاشتند که تاکنون مورد استقبال علاقه مندان قرارگ رفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با اشاره به اینکه فضای مجازی ظرفیتی مناسب برای عرضه و فروش محصولات صنایع دستی است که باید از آن استفاده بهینه کرد، گفت: با توجه به شیوع کرونا، فروش اکثر صنعتگران در خارج از استان انجام می شود و صنعتگران چاقوساز ناچار بفروش محصولات خود از طریق فضای مجازی شدند که تا حدودی موفق بوده ­اند.

ارجمند ادامه داد: وضعیت فعلی موجود باعث شده قدرت خرید مردم کم شود در حالیکه درگذشته خرید صنایع دستی جزو اقلام سبد خانوار بوده است، پس باید از فرصت فضای مجازی با قیمت پایین تر استفاده کرد تا در دوران پساکرونا بتوان به نحو مناسب تر و مطلوب تری از آن بهره مند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 100 هنرمند صنایع دستی در زنجان بیمه شده اند

یک هزار و 100 هنرمند صنایع دستی در زنجان بیمه شده اند