مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 09:402020-12-08فرهنگي

نگاهی به کارنامه و زندگی هنری «خسرو سینایی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، خسرو سینایی از روز هایی که در جوانی با شورِ یادگیری و عشق به هنر راهی غرب شد تا سال هایی که دیگر چندان مجالی برای بروز هنر خود نداشت، - خسرو سینایی از روز هایی که در جوانی با شورِ یادگیری و عشق به هنر راهی غرب شد تا سال هایی که دیگر چندان مجالی برای بروز هنر خود نداشت، یک افق را دنبال کرد و آن تعهد به هنر و دغدغه های اجتماعی خود بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، خسرو سینایی از روز هایی که در جوانی با شورِ یادگیری و عشق به هنر راهی غرب شد تا سال هایی که دیگر چندان مجالی برای بروز هنر خود نداشت، یک افق را دنبال کرد و آن تعهد به هنر و دغدغه های اجتماعی خود بود.

او با دردی که از نزدیک حس کرده بود، همراه می شد و آن را در قالب هنری که در ذات داشت و شیوه هایی که آموخته بود؛ چه موسیقی و شعر یا فیلم و فیلم نامه به نمایش می گذاشت تا صدایی که در دورن خود می شنید، جهانی شود.

خسرو سینایی از روز هایی که در جوانی با شورِ یادگیری و عشق به هنر راهی غرب شد تا سال هایی که دیگر چندان مجالی برای بروز هنر خود نداشت، یک افق را دنبال کرد و آن تعهد به هنر و دغدغه های اجتماعی خود بود.

او با دردی که از نزدیک حس کرده بود، همراه می شد و آن را در قالب هنری که در ذات داشت و شیوه هایی که آموخته بود؛ چه موسیقی و شعر یا فیلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به کارنامه و زندگی هنری «خسرو سینایی»

نگاهی به کارنامه و زندگی هنری «خسرو سینایی»