مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 09:402020-12-08سياسي

راهیابی 3 کهگیلویه و بویراحمدی به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن


رییس واحد امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از راهیابی سه کهگیلویه و بویراحمدی به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس واحد امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از راهیابی سه کهگیلویه و بویراحمدی به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد.

سید رضا منصوری افزود: علیرضا مسیح پور در رشته قرائت و تحقیق، حسین پورحسینی در رشته قرائت ترتیل و مهدی رضایی در رشته دعاخوانی راهی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه شدند.

وی اظهار کرد: این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در هر 2 بخش آقا و خانم با توجه به شرایط کرونایی و به منظور رعایت نکات بهداشتی به صورت مجازی برگزار می شود.

وی بیان کرد: آقایان در روز 22 آبان ماه 1399 با حضور در صداوسیمای مرکز استان اثر خود را ضبط کردند و برای ارزیابی به هیأت داوران در تهران ارسال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس واحد امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برنامه های ضبط شده قاریان کهگیلویه و بویراحمدی در مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 3 کهگیلویه و بویراحمدی به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن

راهیابی 3 کهگیلویه و بویراحمدی به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن