مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 09:402020-12-08حوادث

دستگیری سارق خودرو با 10 فقره سرقت در نهاوند


فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سارق خودرو با 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

-  احمد ساکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: طی عملیات شناسایی از سوی ماموران انتظامی این شهرستان، یک سارق حرفه ای داخل خودرو دستگیر شد که به 10 فقره سرقت اعتراف کرد.

وی افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح نهاوند و اعلام آن به کلانتری شناسایی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 12 شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی و استفاده از رویه های پلیسی، یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای که به تازگی از زندان آزاد شده بود در این خصوص شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده و با توجه به مستندات موجود، به 10 فقره سرقت داخل خودرو از نقاط مختلف شهرستان نهاوند اعتراف کرد و مقادیری از اموال مسروقه از جمله، دو حلقه لاستیک، سه عدد جک، سه دستگاه ضبط خودرو، یک عدد کپسول آتش نشانی، 20 قطعه عابر بانک، پاور بانک شارژ گوشی و تعدادی مدارک خودرو به همراه ابزار بازکردن درب خودروها کشف شد.

ساکی خطاب به مالکان وسیله نقلیه گفت: با توجه به اینکه هنگام پارک ماشین در مناطق خلوت احتمال وقوع سرقت از داخل آن وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق خودرو با 10 فقره سرقت در نهاوند

دستگیری سارق خودرو با 10 فقره سرقت در نهاوند