مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 10:052020-12-08اقتصادي

مشکل فروش محصولات کشاورزی رشت در بازارهای محلی تعطیل شده


در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا و کم رنگ شدن رونق بازارهای محلی، کشاورزان برای فروش محصولات کشاورزی شان با مشکلاتی مواجه شده اند.

- ایسنا/گیلان مدیر جهاد کشاورزی رشت گفت: در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا و کم رنگ شدن رونق بازارهای محلی، کشاورزان برای فروش محصولات کشاورزی شان با مشکلاتی مواجه شده اند.

مسعود اسدی پرور در گفت و گو با ایسنا گفت: رشت بزرگترین شهرستان برنج خیز کشور است و کشت دوم در اراضی این شهرستان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: امسال علاوه بر راتون که در 15 هزار هکتار از شالیزارهای رشت انجام شد، در ده هزار هکتار دیگر کشت دیگر محصولات کشاورزی از جمله پاچ باقلا و باقلای برکت نیز تولید شد که در حال حاضر برداشت پاچ باقلا به اتمام رسیده است و برداشت باقلای برکت نیز در حال انجام است.

اسدی پرور خاطرنشان کرد: یکی از دلایل مهم افزایش کشت دوم تجهیز اراضی شالیزاری است که موجب کاهش رنج تولید محصولات کشاورزی می شود.

وی افزود: علاوه بر کاهش هزینه تولید، بهبود راندمان آب از مزایای مهم تجهیز اراضی شالیزاری است که تاکنون 13 هزار هکتار از 62 هزار و 385 هکتار اراضی شالیزاری رشت تاکنون نوسازی و مدرن شده اند.

مدیر جهاد کشاورزی رشت با اشاره به اینکه توسعه کشت دوم علاوه بر اینکه منجر به افزایش محصولات کشاورزی می شود، تصریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل فروش محصولات کشاورزی رشت در بازارهای محلی تعطیل شده

مشکل فروش محصولات کشاورزی رشت در بازارهای محلی تعطیل شده