مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-08سياسي

گره زدن مشکلات کشور به مذاکره، خط انحرافی برخی عناصر در دولت است


جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد: گره زدن مسائل و مشکلات کشور به بحث مذاکره، همان خط انحرافی است که برخی عناصر در دولت به دنبال آن هستند و هر چند نمی توان تأثیر تحریم ها را برای مسائل و مشکلات اقتصادی کشور نادیده گرفت لکن یقیناً بخش اعظم این مشکلات .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی پیرامون تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران از سوی مجلس شورای اسلامی بیانیه ای تحلیلی منتشر کرد که متن آن به شرح ذیل است: مجلس انقلابی، پس از چهار ماه بحث و بررسی کارشناسانه ، قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران  را با هماهنگی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به تصویب رساند و همزمانی فرایند نهایی این طرح با ترور دانشمند شهید فخری زاده ، موجب تسریع در ابلاغ شد .

این طرح به عنوان پاسخ انقلابی مجلس به ترور این شهید عزیز و همچنین در راستای بی اثر کردن تحریم های نظام سلطه بر علیه ملت ایران، قلمداد می شود.

هر چند این اقدام انقلابی مجلس ارزشمند و درخور توجه هست؛ اما گره زدن مسائل و مشکلات کشور به بحث مذاکره، همان خط انحرافی ای است که برخی عناصر در دولت به دنبال آن هستند و هر چند نمی توان تأثیر تحریم ها را برای مسائل و مشکلات اقتصادی کشور نادیده گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره زدن مشکلات کشور به مذاکره، خط انحرافی برخی عناصر در دولت است

گره زدن مشکلات کشور به مذاکره، خط انحرافی برخی عناصر در دولت است