مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-08اقتصادي

ضرورت بازگشت واحدهای راکد و نیمه راکد به مدار تولید


استاندار قم بر لزوم بازگشت واحدهای نیمه راکد و راکد در استان به مدار تولید تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز در حاشیه بازدید و افتتاح چند واحد تولیدی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه بازدیدهای هفتگی از واحدهای تولیدی استان با هدف رفع مشکلات احتمالی این واحدها صورت می گیرد اظهار کرد: ارزیابی از فعالیت این واحدها و کمک به توسعه آن ها از دیگر اهداف این بازدیدهاست.

وی اضافه کرد: یکی از بازدیدهای امروز مربوط به شرکت تولیدکننده شیر خشک و مواد غذایی بود که این واحد در راستای طرح توسعه ای خود اقدام به آغاز خط تولید الکل از آب پنیر کرده است.

استاندار قم خاطرنشان کرد: بازدید دیگر از شرکت تولیدکننده پتو و نخ فرش ماشینی صورت گرفت که این واحد هم فعالیت های خوبی داشته و دارد، اما لازم است تا در مسیر تنوع بخشی به تولید و بر اساس  ذائقه و سلیقه مشتری نیز کارهای بیشتری انجام شود.

سرمست گفت: این بازدیدها با ارزیابی از فعالیت واحدهای تولیدی و کمک به رفع مشکلات احتمالی آن ها بویژه در زمینه تأمین تسهیلات همراه است.

وی اشتغال زایی واحدهای تولیدی را بخش دیگری از نتایج فعالیت این واحدها عنوان کرد و افزود: تأکید کرده ایم تا هر هفته، حداقل یک واحد تولیدی جدید به افتتاح و بهره برداری برسد، به بیان دیگر نه تنها اجازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازگشت واحدهای راکد و نیمه راکد به مدار تولید

ضرورت بازگشت واحدهای راکد و نیمه راکد به مدار تولید