مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-08سياسي

دیدار با مادری که سه فرزندش شهید شدند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: شما سه فرزند خود را در راه آرمان های انقلاب و دفاع از میهن تقدیم کردید و اگر تربیت فاطمه گونه و صبر زینب وار مادران شهدا نبود، - نظام اسلامی پایدار نمی ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی انصاری فر در سفر به شهرستان شازند با مادر شهیدان فرهمند دیدار و با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا توضیح داد: شهدا برگزیده خداوند هستند و هر کس به توفیق شهادت دست یابد بی شک جاودانه خواهد شد زیرا شهیدان راه خود را به درستی پیدا کردند و با دانستن مقام شهید نزد خدواند آگاهانه خط سرخ شهادت را انتخاب کردند.

انصاری فر ضمن تقدیر از صبر و بردباری مادر شهیدان فرهمند و اینکه نقش مادران شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بی بدیل است، گفت: کاری که مادران شهدا کردند با هیج چیز قابل قیاس نیست.

شما سه فرزند خود را در راه آرمان های انقلاب و دفاع از میهن تقدیم کردید و اگر تربیت فاطمه گونه و صبر زینب وار مادران شهدا نبود، نظام اسلامی پایدار نمی ماند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی یادآوری کرد: امروز به میمنت یاد و نام شهدا انقلاب بیمه شده و به عنوان یک الگویی جامع در اختیار کشورهای تحت سلطه قرار گرفته تا پرچم مبارزه با ظلم، ستم و استکبار را به اهتزاز درآورند و با ظالمان و ایادی استکبار به مبارزه برخیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با مادری که سه فرزندش شهید شدند

دیدار با مادری که سه فرزندش شهید شدند