مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-08سياسي

مکتب شهید سلیمانی مختص ایران اسلامی و منطقه نیست


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: مکتب شهید سلیمانی امروز مختص ایران اسلامی و منطقه نیست بلکه امروز این مکتب جای خود را در جهان اسلام و دنیا پیدا کرده و مصداق کوچک آن را به وضوح در ایام شهادت ایشان با خروش آزادی خواهان در سراسر دنیا دیدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی ظهر امروز در نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان با موضوع هماهنگی برنامه های گرامیداشت اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با 40 سال ایثار و از خودگذشتگی مکتب عاشورا را در دنیای امروز احیاء کرد و امروز همه ما وظیفه داریم علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطر ایشان مکتب ایشان را در جامعه ترویج دهیم.

وی افزود: مکتب شهید سلیمانی امروز مختص ایران اسلامی و منطقه نیست بلکه امروز این مکتب جای خود را در جهان اسلام و دنیا پیدا کرده و مصداق کوچک آن را به وضوح در ایام شهادت ایشان با خروش آزادی خواهان در سراسر دنیا دیدیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: یکی از وظایف مهم ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در آستانه اولین سالگرد شهید سلیمانی ترویج و تقویت مکتب و سیره این شهید بزرگ است که باید در ابعاد مختلف انجام شود و در این راستا گفتمان سازی و جریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی مختص ایران اسلامی و منطقه نیست

مکتب شهید سلیمانی مختص ایران اسلامی و منطقه نیست