مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 11:102020-12-08اقتصادي

از 5 سد ایلام 4 سد در دولت تدبیر و امید ایجاد شده است


استاندار ایلام با بیان اینکه از 5 سد ایلام 4 سد در دولت تدبیر و امید ایجاد شده، گفت: در این دولت بیش از 1000 میلیارد تومان در اموز آب هزینه شده است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه از 5 سد ایلام 4 سد در دولت تدبیر و امید ایجاد شده، گفت: در این دولت بیش از 1000 میلیارد تومان در اموز آب هزینه شده است.

قاسم سلیمانی دشتکی در مراسم افتتاح و بهره برداری 8 طرح و پروژه برق رسانی و آبرسانی در استان که با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو با اعتباری بالغ بر 117 میلیارد تومان انجام شد با اشاره به این مهم که استان ایلام یک استان مرزی و دارای قابلیت های بسیار بالایی در حوزه آب و همینطور تولید برق است، اظهار کرد: ایلام با سه استان دیاله واسط و میسان کشور عراق هم مرز است و با توجه به اینکه استان واسط و میسان در مسیر شبکه نیروگاه سد سیمره قرار دارد با برقراری ارتباط مناسب امکان صادرات برق به کشور عراق از این طریق مهیا است و اگر ما در این زمینه فعال شویم این موضوع ارز آوری خوبی برای کشور به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به این موضوع که برنامه ریزی کرده ایم تا صادرات برق را در دستور کار خود قرار دهیم،گفت : در این حوزه اقدامات خوبی انجام شده و چندین شبکه توزیع هم در شهرستان های مهران، دهلران، ایلام، بدره، دره شهر و سیروان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 5 سد ایلام 4 سد در دولت تدبیر و امید ایجاد شده است

از 5 سد ایلام 4 سد در دولت تدبیر و امید ایجاد شده است