مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 11:102020-12-08سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 45 پروژه آموزش وپرورش استثنایی به مناسبت روز جهانی معلولین


با حضور علی ربیعی سخنگوی دولت و رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز، نمایندگان جامعه معلولین کلنگ زنی هم زمان 45 پروژه آموزش وپرورش استثنایی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید جواد حسینی، در این آیین گفت: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد سازمان آموزش وپرورش استثنایی است که اساسنامه بسیار قوی دارد و در سال 1370 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است.

وی افزود: از آن سال تاکنون تعداد دانش آموزان 18 برابر شده است و اکنون 152 هزار دانش آموز تحت پوشش آموزش وپرورش استثنایی قرار دارند.

همچنین اعتبارات سازمان نیز 8 برابر افزایش پیداکرده که 7 برابر آن در همین دولت اتفاق افتاده است که جای خوشحالی بسیار دارد.

7 اصل حاکم بر تعلیم و تربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه حسینی بابیان اصول حاکم بر آموزش وپرورش استثنایی اظهار داشت: توسعه انسان مبنا، پذیرش تفاوت های فردی، تطابق سازی، نظام تلفیقی فراگیر، توانمندسازی، توسعه فرصت آفرینی و تعادل بخشی و ایجاد عدالت هفت اصل حاکم بر تعلیم و تربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه است.

معاون وزیر ادامه داد: امروزه نگاه ما به توسعه، پس از گذر از دوره های تکنولوژی محور، سرمایه و ثروت محور به توسعه انسان محور رسیده است و در این نگاه همه انسان ها نقش آفرین هستند و نتایج تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 45 پروژه آموزش وپرورش استثنایی به مناسبت روز جهانی معلولین

افتتاح و کلنگ زنی 45 پروژه آموزش وپرورش استثنایی به مناسبت روز جهانی معلولین