مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-08سياسي

90 درصدی دانش آموزان کردستان درانتخابات شورای دانش آموزی مشارکت کردند


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: در بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی که به صورت مجازی برگزار شد، بیش از 90 درصد از دانش آموزان استان در این فرایند مشارکت داشتند.

-   حجت الله نریمانی امروز در گفت و گو با خبرگزاری فارس در سنندج اظهار کرد: امسال انتخابات شورای دانش آموزی با توجه به شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی و با بهره گیری از بستر شاد برگزار شد و خوشبختانه دانش آموزان مشارکت خوبی در این انتخابات داشتند.

وی از شرکت بیش 266 هزار نفر از دانش آموزان استان در انتخابات شورای دانش آموزی خبر داد و گفت: این انتخابات در دو هزار و 900 مدرسه برگزار شد و در همین تعداد آموزشگاه نیز شوراهای دانش آموزی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی تعداد 92هزار و 680 نفر از دانش آموزان داوطلب شرکت در انتخابات بودند که از این تعداد 15 هزار و 35 نفر به عنوان اعضای شورای دانش آموزی مدارس انتخاب شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه انتخابات شورای دانش آموزی امسال با شعار شورای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب در همه مدارس استان برگزارشد؛ گفت: برخلاف سنوات گذشته که انتخابات در یک روز برگزار می شد، انتخابات امسال در مدت چهار روز ادامه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصدی دانش آموزان کردستان درانتخابات شورای دانش آموزی مشارکت کردند

90 درصدی دانش آموزان کردستان درانتخابات شورای دانش آموزی مشارکت کردند