مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-08اجتماعي

استفاده از پتانسیل آبی شهرهای خراسان شمالی برای روستاهای حواشی شهر


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از استفاده از پتانسیل آبی شهرهای این استان برای روستاهایی که در حواشی شهرهای این استان قرار دارند، خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از استفاده از پتانسیل آبی شهرهای این استان برای روستاهایی که در حواشی شهرهای این استان قرار دارند، خبر داد.

غلامحسین ساقی در گفت و گو با ایسنا، گفت: تاکنون از ظرفیت آبی شهر بجنورد برای حل مشکلات روستاهای ینگه قلعه، باغچق و از پتانسیل آبی شهر شیروان برای روستای خانلق استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه یکپارچه سازی شرکت آب و فاضلاب روستایی و شهری سبب شد تا به این دست آورد برسیم، اظهارکرد: البته قرار بر این است تا از این طریق مشکل آبی روستاهای کلاته محمد علی پهلوان، کلاته آدرسا و لنگر در شهرستان بجنورد نیز مرتفع شود.

ساقی در ادامه تصریح کرد: طی امسال موفق شدیم تا 33 روستای دارای تنش آبی مشکل آب آن ها با اثربخشی 140 لیتر بر ثانیه مرتفع شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی شهرهای خراسان شمالی از وضعیت پایدار آبی برخوردار هستند، ادامه داد: شهرهایی همچون تیتکانلو و فاروج با مشکلات زیادی مواجه بودند که هم اکنون مشکلات آن ها نیز رفع شده و ظرفیت آبی که در شهرهای جدید ایجاد شده است 41 لیتر بر ثانیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پتانسیل آبی شهرهای خراسان شمالی برای روستاهای حواشی شهر

استفاده از پتانسیل آبی شهرهای خراسان شمالی برای روستاهای حواشی شهر