مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 11:352020-12-08پزشكي

چرایی کشندگی بالای کرونا در سمنان/ یلدا و خطر طولانی تر شدن ماندگاری کووید19


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به تغییر در رنگ بندی شهرها گفت: از نظر من تا یک مورد مبتلا به کرونا وجود دارد، شرایط قرمز است چرا که کووید19 ویروسی است که به سرعت منتقل و جابه جا می شود.

- رییس علوم پزشکی سمنان در گفت وگو با خبرنگاران تشریح کرد: چرایی کشندگی بالای کرونا در سمنان/ یلدا و خطر طولانی تر شدن ماندگاری کووید19 ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به تغییر در رنگ بندی شهرها گفت: از نظر من تا یک مورد مبتلا به کرونا وجود دارد، شرایط قرمز است چرا که کووید19 ویروسی است که به سرعت منتقل و جابه جا می شود.

دکتر نوید دانایی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: تنها در صورت وقوع دو حالت است که می توانیم به پایان این ویروس عالمگیر امیدوار باشیم؛ نخست تولید و توزیع یک واکسن موثر و واکسیناسیون در سطح بالا و دوم اینکه ویروس کرونا همچون برخی از ویروس ها مثل سارس به تدریج دچار یک جهش شده و به مرور از بین برود.

وی بر ضرورت تداوم توجه به پروتکل ها تاکید و تصریح کرد: این ویروس در محیط های بسته به سرعت گردش می کند و از همین رو با برودت هوا و تشدید آن در زمستان ممکن است با یک موج دیگر از این همه گیری روبرو شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی کشندگی بالای کرونا در سمنان/ یلدا و خطر طولانی تر شدن ماندگاری کووید19

چرایی کشندگی بالای کرونا در سمنان/ یلدا و خطر طولانی تر شدن ماندگاری کووید19