مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 12:002020-12-08سياسي

استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس


معاون وزیر آموزش و پرورش بر ادامه استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس تا جمع آوری کامل بخاری های نفتی و غیراستاندارد تاکید کرد.

- معاون وزیر آموزش و پرورش بر ادامه استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس تا جمع آوری کامل بخاری های نفتی و غیراستاندارد تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهراله رخشانی مهر در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رامسر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تاکید بر ادامه استانداردسازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی تا برچیدن کامل بخاری های نفتی و وسایل گرمایشی غیراستاندارد مدارس، از حمایت های دولت و مجلس شورای اسلامی در توجه به این بخش قدردانی کرد.

مهراله رخشانی مهر با بیان اینکه درسال های 1398 و 1399 افزایش اعتبارات سهم عوارض گاز در تامین و استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس از 20 درصد به 50 درصد منجر به استانداردسازی وسایل گرمایشی تعداد بسیار زیادی از کلاس های درس شد افزود: این سهم در لایحه بودجه سال آتی نیز 40 درصد پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: در خصوص پروژه های نیمه تمام که در اولویت اقدامات سازمان نوسازی مدارس قرار دارد می بایست پروژه های سال 1399 تکمیل شود و شروع پروژه های جدید منوط به هماهنگی، اولویت بندی و نیازسنجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس

استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس