مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-08سياسي

ارائه طرح تشکیل دیوان محاسبات شهری تهران / خسارت 4500 میلیاردی کرونا به شهرداری


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران از ارائه طرح تشکیل دیوان محاسبات شهری تهران در آینده ای نزدیک به صحن شورا خبر داد.

- ارائه طرح تشکیل "دیوان محاسبات شهری تهران"/ خسارت 4500 میلیاردی کرونا به شهرداری رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران از ارائه طرح تشکیل دیوان محاسبات شهری تهران در آینده ای نزدیک به صحن شورا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی در نشست خبری عصر امروز خود که با عنوان گزارش به مردم و رونمایی از دستاوردهای شورا در حوزه محاسبات و پایش عملکرد برگزار شد ، گفت: یکسال پیش در چنین روزهایی با تدبیر محسن هاشمی و به منظور پیگیری و اعمال حق معاونت نظارت مالی شورا و پایش عملکرد شهرداری تهران در اجرای مصوبات شورا، فعالیت خود را آغاز و مسئولیت نظارت و راهبری این معاونت از سوی رییس شورا به من واگذار شد و که امروز در این نشست بخشی از دستاوردها و اقدامات این معاونت رونمایی خواهد شد.

فراهانی با بیان اینکه از مهم ترین وعده های شورای شهر پنجم ارتقاء انضباط مالی و اعمال حق نظارت مالی شورا بدون هیچ ملاحظه ای بود، گفت: بر همین اساس شورا در مسیر استفاده از این حق قانونی که بر اساس بند 8 و بند 30 ماده 80 قانون شوراها مورد تاکید قرار گرفته است، دو مصوبه جدی داشت که این مصوبات از حیث فرآیند محوری،حاکم کردن قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه طرح تشکیل دیوان محاسبات شهری تهران / خسارت 4500 میلیاردی کرونا به شهرداری

ارائه طرح تشکیل دیوان محاسبات شهری تهران / خسارت 4500 میلیاردی کرونا به شهرداری