مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-08اقتصادي

حدود 11 درصد منابع بانکی کشور در اختیار حوزه صنعت است


رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه طبق آمار رسمی ارائه شده 35 درصد منابع مالی بانک ها در اختیار صنایع است، گفت: عملا 11 تا 12 درصد منابع مالی کشور در اختیار حوزه صنعت قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، ابوالفضل روغنی گلپایگانی، رییس کمیسیون صنایع اتاق ایران، ظهر امروز در بیست و دومین نشست هیات نمایندگان اتاق البرز که روز سه شنبه 18 آذر در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه بهبود شرایط بازار ارز در وضعیت اقتصادی صاحبان صنایع تأثیرگذار خواهد بود، گفت: جهش دلاری که در کشور اتفاق افتاد تا جدود به نفع فعالان اقتصادی بود.

رییس کمیسیون صنایع اتاق ایران، با اشاره به نقش برجام در فعالیت اقتصادی، اظهار کرد: باید در حوزه اقتصادی شرایط و احتمالات پس از مذاکره را در نظر بگیریم چرا که ممکن است در این شرایط مسئله دلار با تغییراتی مواجه شود.

وی با اشاره به اینکه ممکنه است در آینده تحریم ها از میان برداشته شوند، ادامه داد: بهتر شدن شرایط صادرات کالا و افزایش درآمد نفتی می تواند در اقتصاد کشور و فعالیت صاحبان صنایع بسیار تأثیر گذار باشد.

وی با اشاره به اینکه طبق آمارهای رسمی ارائه شده حدود 35 درصد از منابع مالی بانک های کشور در اختیار صنعت است، عنوان کرد: اما این آمار در واقع صحیح نیست چراکه در رقم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 11 درصد منابع بانکی کشور در اختیار حوزه صنعت است

حدود 11 درصد منابع بانکی کشور در اختیار حوزه صنعت است