مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 12:552020-12-08پزشكي

8 هزار نفر در شهرستان انزلی غربالگری شدند


رییس شبکه بهداشت و درمان انزلی گفت: تاکنون در طرح شهید سلیمانی هشت هزار نفر از جمعیت شهرستان انزلی غربالگری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشهرستان انزلی با اشاره به غربالگری هشت هزار نفر در قالب طرح شهید سلیمانی، اظهار کرد: متأسفانه بر اساس آمارهای اعلام شده انزلی در ردیف شهرهای با وضعیت نارنجی قرار گرفته است.

وی افزود: پیش از این معیار محاسبه بر اساس مثبت بودن تست پی سی آر افراد به ازای 4 نفر برای جمعیت 100 هزار نفری شهرها بود اما با تغییر روند ارزیابی، امروزه میزان بستری در بیمارستان های شهرها ملاک تعیین وضعیت شهرها است.

رییس شبکه بهداشت و درمان انزلی به میانگین روزانه هفت بیمار کرونایی بستری در بیمارستان انزلی در هفته گذشته اشاره و تاکید کرد: در حال حاضر 27 بیمار در بیمارستان انزلی بستری هستند و امروز شش بیمار با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شدند.

صیاد ادامه داد: روز گذشته 23 تست کووید 19 انجام شد و بر اساس آمارها از آغاز طرح شهید سلیمانی تاکنون 28 درصد جمعیت انزلی غربالگری شده اند.

وی با تاکید بر اینکه کادر درمان انزلی انرژی خود را برای بیماران با تست مثبت کرونا گذاشته اند، اضافه کرد: در طرح شهید سلیمانی نیروهای بسیج در مرحله اول غربالگری را انجام داده و در صورت وجود مشکل در خانواده ای کادر درمان به آن منزل اعزام و روند درمان و قرنطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار نفر در شهرستان انزلی غربالگری شدند

8 هزار نفر در شهرستان انزلی غربالگری شدند