مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 13:052020-12-08سياسي

مکتب شهید سلیمانی جای خود را در جهان اسلام و دنیا پیدا کرده است


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: برای برگزاری گرامیداشت اولین سالگرد شهید سلیمانی و ترویج و تقویت مکتب و سیره ایشان نیازمند یک بسیج مردمی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، غلامرضا کریمی در نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان با موضوع هماهنگی برنامه های گرامیداشت اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با 40 سال ایثار و از خودگذشتگی مکتب عاشورا را در دنیای امروز احیا کرد و امروز همه ما وظیفه داریم علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطر ایشان مکتب ایشان را در جامعه ترویج دهیم.

مکتب شهید سلیمانی امروز مختص ایران اسلامی و منطقه نیست بلکه امروز این مکتب جای خود را در جهان اسلام و دنیا پیدا کرده و مصداق کوچک آن را به وضوح در ایام شهادت ایشان با خروش آزادی خواهان در سراسر دنیا دیدیم.

وی افزود: یکی از وظایف مهم ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در آستانه اولین سالگرد شهید سلیمانی ترویج و تقویت مکتب و سیره این شهید بزرگ است که باید در ابعاد مختلف انجام شود و در این راستا گفتمان سازی و جریان سازی باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: در ایام شهادت ایشان شاهد یک بسیج عمومی توسط مردم در ایران و سایر کشورها بودیم و این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی جای خود را در جهان اسلام و دنیا پیدا کرده است

مکتب شهید سلیمانی جای خود را در جهان اسلام و دنیا پیدا کرده است