مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 13:252020-12-08اجتماعي

پرداخت الکترونیکی شهریه دانشجویان معلول


پرداختهای حق بیمه سهم کارفرمایی و پرداختهای شهریه های دانشجویی، الکترونیکی و شفاف شده است و امروز 82 درصد بودجه سازمان بهزیستی به صورت الکترونیکی و شفاف پرداخت می شود.

- رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: پرداختهای حق بیمه سهم کارفرمایی و پرداختهای شهریه های دانشجویی، الکترونیکی و شفاف شده است و امروز 82 درصد بودجه سازمان بهزیستی به صورت الکترونیکی و شفاف پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید قبادی دانا در نشست صمیمانه با تشکلهای غیردولتی افراد دارای معلولیت که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، بیان کرد: خواست ما و نقطه هدف ما این است که افراد دارای معلولیت دارای زندگی مستقل همراه با شان و منزلت اجتماعی در درون جامعه و در بستر خانواده باشند.

براین اساس هدف ما در کشور و در سازمان بهزیستی این است که بتوانیم زمینه های لازم را برای رشد و توسعه همه جانبه استعدادهای افراد دارای معلولیت فراهم کنیم و زمینه ای فراهم کنیم تا این افراد بتوانند در جامعه فعالیت کنند و حتی بتوانند نقش رهبران جامعه را برعهده بگیرند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های اصلی در سازمان بهزیستی موضوع پیشگیری از وقوع معلولیتها بوده است که برنامه غربالگری بینایی، شنوایی و مشاوره ها و آزمایشهای ژنتیک از این دست است، البته فرهنگسازی در زمینه پیشگیری از وقوع معلولیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت الکترونیکی شهریه دانشجویان معلول

پرداخت الکترونیکی شهریه دانشجویان معلول