مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 13:352020-12-08پزشكي

بیمه های تامین اجتماعی و درمانی زمینه ساز زندگی بهتر برای افراد معلول است


امروز موضوع بیمه ها، بیمه های تامین اجتماعی و بیمه های درمانی زمینه مناسبی را در دنیا برای زندگی بهتر برای افراد دارای معلولیت فراهم کرده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور در نشست صمیمانه با تشکلهای غیردولتی افراد دارای معلولیت که با حضور وزیر کار رفاه و تعاون به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: خواست ما این است که افراد دارای معلولیت دارای زندگی مستقل همراه با منزلت اجتماعی در درون جامعه و در بستر خانواده باشند.

بر این اساس هدف ما این است بتوانیم زمینه ها را برای رشد همه جانبه استعدادهای افراد دارای معلولیت فراهم کنیم.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های اصلی ما در سازمان پیشگیری از وقوع معلولیت ها است که برنامه غربالگری بینایی، شنوایی و مشاوره ها و آزمایشهای ژنتیک از این دست است.

هرچند فرهنگسازی در زمینه پیشگیری از وقوع معلولیتها اهمیت بیشتری دارد چرا که یکی از معلولیت هایی که برای افراد دارای معلولیت های جسمی و حرکتی اتفاق می افتد در اثر تروماست و حجم بالای تصادفات به آن منجر می شود که در این راستا آگاهی بخشی در این زمینه مهم است.

وی بیان کرد: امروز موضوع بیمه ها، بیمه های تامین اجتماعی و بیمه های درمانی زمینه مناسبی را در دنیا برای زندگی بهتر برای افراد دارای معلولیت فراهم کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه های تامین اجتماعی و درمانی زمینه ساز زندگی بهتر برای افراد معلول است

بیمه های تامین اجتماعی و درمانی زمینه ساز زندگی بهتر برای افراد معلول است