مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 13:452020-12-08اقتصادي

حذف تونل راه آهن در تالاب استیل آستارا ابلاغ نشده است


سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندر مرزی آستارا گفت: تا این لحظه هیچ نامه ای در خصوص حذف تونل راه آهن در ضلع غربی تالاب استیل و تغییر در اجرای نقشه این پروژه بین المللی به منابع طبیعی شهرستان ابلاغ نشده است.

- ایسنا/گیلان سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندر مرزی آستارا گفت: تا این لحظه هیچ نامه ای در خصوص حذف تونل راه آهن در ضلع غربی تالاب استیل و تغییر در اجرای نقشه این پروژه بین المللی به منابع طبیعی شهرستان ابلاغ نشده است.

محمدجعفر گل محمدی در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: مسئولیت ها در منابع طبیعی عملیاتی است و همه تمرکز ها بر حفاظت، پیشگیری و جلوگیری از پدیده قاچاق است.

وی با بیان اینکه از همه ظرفیت دهیاری ها، نیروهای بسیج و آحاد مختلف مردم در صیانت از جنگل ها و منابع طبیعی بهره مند هستیم، ادامه داد: باید با پرسش گری و احساس مسئولیت همه مسیرها را برای قاچاقچیان ناامن کنیم تا زمین را برای آیندگان حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه حفاظت از عرصه های منابع طبیعی در قانون مشخص است، افزود: تمام تمرکز شهرستان بر تقویت گشت های حفاظتی و نظارت بیشتر در این خصوص است.

گل محمدی در پاسخ به سوالی در خصوص زمزمه های تغییر در نقشه اجرای راه آهن در خصوص حذف تونل این پروژه در ضلع غربی تالاب استیل و برنامه ریزی برای برداشت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف تونل راه آهن در تالاب استیل آستارا ابلاغ نشده است

حذف تونل راه آهن در تالاب استیل آستارا ابلاغ نشده است