مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 14:352020-12-08فرهنگي

سومین مجموعه شعر شاعر آیینی فقید آستارا منتشر شد


غروب غزل ، سومین مجموعه شعر شاعر صاحب اثر و آیینی فقید آستارا، اورنگ ضیاء همزمان با نخستین سالگرد غروب این شخصیت فرهیخته منتشر شد.

- ایسنا/گیلان "غروب غزل"، سومین مجموعه شعر شاعر صاحب اثر و آیینی فقید آستارا، "اورنگ ضیاء" همزمان با نخستین سالگرد غروب این شخصیت فرهیخته منتشر شد.

شاپور تشرینی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: زنده یاد اورنگ ضیاء متولد 1320 و بازنشسته اداره کل گمرک آستارا بود که تبحری خاص در سرودن غزل داشت.

وی با بیان اینکه همزمان با نخستین سالگرد درگذشت این شخصیت فرهیخته، سومین مجموعه شعر وی تحت عنوان غروب غزل منتشر و در پیشخوان کتابفروشی ها قرار گرفت، ادامه داد: این مجموعه توسط رقیه اسماعیل زاده سورکوهی و حمایت و همراهی فرزندان وی جمع آوری و ویرایش شده است.

تشرینی افزود: این دو مجموعه شعر با عناوین نگاه تشنه در سال 1382 و زندگی اندیشه بیدار ماست در سال 1388 از این شاعر منتشر شده است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه ضیاء از شعرای فعال در محافل شعر شهرستان و استان گیلان بود، خاطرنشان کرد: وی نوه زنده یاد میرزا محمد رحیم طایر آستارایی از شاعران و نویسندگان خوشنام بود و بیشتر اشعار وی با محوریت ادبیات مقاومت و وصف ائمه اطهار (ع) سروده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین مجموعه شعر شاعر آیینی فقید آستارا منتشر شد

سومین مجموعه شعر شاعر آیینی فقید آستارا منتشر شد