مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 14:352020-12-08ورزشي

سفر رییس فدراسیون کشتی به همدان/ برگزاری مجمع سالیانه هیأت با حضور «علیرضا دبیر»


رییس هیأت کشتی استان همدان با اشاره به سفر رییس فدراسیون کشتی به همدان گفت: مجمع سالیانه هیأت کشتی استان همدان با حضور علیرضا دبیر برگزار می شود.

- حمیدرضا یاری امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به سفر رییس فدراسیون کشتی به همدان اظهار کرد: رییس فدراسیون کشتی کشور در راستای سفرهای استانی خود و دیدار با جامعه کشتی هر استان، برنامه سفر به همدان را در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه، این سفر بارها به تعویق افتاد اما خوشبختانه ایشان در سفری سه روزه به استان همدان سفر خواهد کرد.

رییس هیأت کشتی استان همدان با تشریح برنامه های این سفر، افزود: علیرضا دبیر، پس از ورود به همدان و حضور در باغ بهشت و ادای احترام به شهدای استان همدان، نشست سه ساعته ای با مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان خواهد داشت.

وی گفت: دیدار با فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان از برنامه های سفر رییس فدراسیون کشتی خواهد بود.

یاری با اشاره به حضور ایشان در مجمع سالیانه هیأت کشتی استان همدان و دیدار با روسای هیأت های شهرستانی، پیشکسوتان، مربیان و داوران تصریح کرد: در سفر رییس فدراسیون کشتی کشور، دیدار و گفتگو با حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس فدراسیون کشتی به همدان/ برگزاری مجمع سالیانه هیأت با حضور «علیرضا دبیر»

سفر رییس فدراسیون کشتی به همدان/ برگزاری مجمع سالیانه هیأت با حضور «علیرضا دبیر»